Det rycker i shopping-nerverna

Gah! Det finns alldeles för snygga saker och jag vill ha ALLT! Dock kan jag inte riktigt köpa något alls nu då jag inte ens har råd att behålla min lägenhet :( Så ja, någon som är intresserad utav en underbar tvåa i Gamlestan? En mille och den är din!

Hur som helst... Även om man inte har råd att köpa en massa så skadar det väl inte att titta?

Här är i alla fall min önskelista:


Klänning från Trailer Träsh. GE MIG!!!


Kjol från Odium Clothing.


Har iiingen aning om vart man kan köpa denna, men fy fan vad fin den är!!!


Sko från Pleaser.


Stövel från Demonia.


Vill ha betydligt fler saker, men denna lilla lista får räcka så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0