En produktiv dag

Idag har jag faktiskt gjort klart en hel lista med saker. Jag har t.ex. handlat julklappar, trixat med räkningar, postat brev, handlat och hälsat på Maulin. Just nu håller jag även på med julgodiset. Har dock gjort en miss. Det ska vara jordnötter i Rocky Roadsen och jag har köpt cashewnötter :P Aja, det blir nog bra ändå!

Jennie hjälpte mig med mina julklappar idag. Det blir inte många i år, men får hoppas att något utav det jag köpt passar herrskapet ändå. Jag har ju världens mest kräsna syster och det är fan inte lätt ;P
Insåg dock att jag inte har något julpapper, så vet i tusan hur jag ska göra. Köpa något billigt skräp, eller kanske slå in dem hos farsgubben.

Hoppas jag kan somna skapligt i kväll/natt så jag inte sover bort halva dagen imorgon. Har ju en hel lista med saker att göra då också.


Kommentarer
Postat av: Saga

Jadu, hade du inte glömt påsen med papper och snören hade du haft... hmmmmm

2009-12-23 @ 12:32:22
Postat av: Nocturnia

Jaja, shit happens ;)

2009-12-25 @ 12:41:10
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0