Snöbollskrieg

Är nu hos pappa och strax bär det iväg hem till mamma. Mammas mat och ännu mera julklappar. Ska bli så skoj att träffa alla igen, särskilt mormor :D

Jag hade en supermysig Julafton. Snöbollskrieg, god mat och trevligt sällskap :) Min syster fotade en massa, så när jag kommer hem blir det en orgie i bilder ;) haha
Fick finfina julklappar också! En svart kjol, ett Ed Hardy-linne och 2xChristina Aguilera by Night-parfym, haha. Min systerson hade även knåpat ihop en gipsfigurråtta som jag fick utav honom.

Oh well, nu ska vi åka! Hoppas ni har det trevligt allesammans ^^


Kommentarer
Postat av: Saga (Tage)

Låter ju supermysigt det där :) Saknar dig här i krokarna. Så vi får hitta på nått bus när du kommer hem. Kanske skulle bada pool innan det är kört med :) Finns ju fortfarande snö att rulla sig i med :D :D

2009-12-25 @ 22:40:28
Postat av: Nocturnia

Ja, det får vi ta mig tusan göra :D

2009-12-27 @ 21:30:46
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0