White Night Riots

Nej, nej, inget upplopp i San Francisco, bara ett passande namn för en alkoholfri kväll i galenskapernas tecken ;) Har varit hos Maulin hela helgen och i lördags kom Mattias och Malin den tredje förbi. Så vi var Malin, Malin, Malin och Mattias, also known as "Ma Ma Ma Ma". Ni får själva välja om ni vill sjunga "Ma Baker" eller "Pokerface" ;) Vi tittade på en massa tecknade filmer, lekte sanning och konsekvens, spelade kort och var allmänt cp. Vita helger är så jäkla underskattade, förstår mig inte på alla dessa människor som måste supa bara för att det är helg. Jag har inte druckit alkohol på minst en månad nu och det är fan hur skönt som helst. Mycket billigare också :P
Det togs en hel del bilder så jag lägger upp dem när jag får dem. Får tvinga Malin att skicka dem till mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0