Mama, I'm coming home

Vi har varit ute på sjön och fiskat efter kräftor. Jag fick ro som en galning i blåsten, men hela 13 kräftor fick vi.
På fredag blir det en mini-kräftskiva :)

Jag har nyss ätit massor. Typ mer än vad jag annars äter på en hel dag, haha. Hemodlad färskpotatis, fläskfilé, lök- och champinjonsås och en stooor grönsallad med tzatsiki till. Fy bubblan vad gott! :D

Imorgon ska vi till "Vika" och luncha med mamma på hennes lunchrast och sedan hälsa på mormor (som säkert kommer bjuda på 100 sorters kakor).
Jag kommer nog äta mer mat dessa dagar än vad jag annars äter på en hel månad, haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu slängde jag upp 2 kassa bilder, just for you ;D

2010-08-26 @ 11:58:03
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0