No work and all play

Usch, har nyss kommit på varför jag blir så deppig varje helg. Jag behöver få mig ett jobb. Ledighet är inte värt något om man har det jämt. På helgen ska man slappna av och hitta på roligheter, men jag kan aldrig riktigt slappna av, har inte råd att hitta på alltför mycket osv. Helgen har helt förlorat sin charm. Sen vill jag åka iväg. Ska ju till pappa en sväng, men jag vill längre bort, utomlands. Som sagt, ETT JOBB! Jag måste fan skaffa mig ett. Jag tar i princip vad som helst förutom telefonförsäljare. Om någon med en massa kontakter läser detta så tja, tipsa mig!


Kommentarer
Postat av: -DES-

Jag håller med dig, helgerna är inte längre vad de varit när man är arbetslös, det är trist, och inte finns det några jobb att söka heller.

2010-08-11 @ 11:28:11
Postat av: Nocturnia

Nej, under denna period är det ju helt kört att hitta ett jobb. Fast, även när det finns en hel del jobb så är det ju skitsvårt :/

2010-08-11 @ 15:28:40
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0