Not invited

Idag är ingen bra dag. Känner mig så fruktansvärt ensam och bortglömd. Jag älskar Bella och vi har det hur mysigt som helst, men jag är helt låst. Ingen vill komma hit och ingen vill att jag ska ta med mig hund någonstans. Vad tror de att hon ska göra egentligen? Riva och kissa ner hela huset?
Jag ska ha henne i över en vecka till och träffar jag inte någon människa snart så dör jag. För jag är tjej och kommer en dum tanke så kommer det bara fler och fler sen. Jag hatar att vara sån här!!!

Jag behöver sällskap, en kram, eller ett samtal, eller fint sms... Är det så mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: petrat

jag kommmer och räddar dig snart malinlainen!! -Du fr vänta tills helgen går över bara.



men sen...sen får du klara dig själv i några veckor tills jag är hemma från semestern!

2010-07-24 @ 19:47:20
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0