Nytt Utseende

Ja, som ni nog ser har jag ändrat om designen på bloggen. Kände att den jag haft sedan start (i princip) inte var "jag".
 
Den här är bara en "tillsvidare-design", och även om många kanske undrar varför jag helt plötsligt ändrat om och bytt stil så är svaret egentligen ganska enkelt: Det här är den jag alltid varit. Även om jag fortfarande gillar körsbär och ibland kan lyssna på psychobilly, så var den där rockabilly-aktiga perioden jag hade inte jag. Jag gillade den och tycker fortfarande om en hel del element i det hela, men nej.
 
Det jag brinner för och det som jag alltid har brunnit för är metal, historia och mytologi, vikingatid, naturen, andlighet och "häxkonst", skräckfilm, m.m.
 
Detta är något jag upptäckt i min jakt på att finna mig själv. Tro mig, det tog flera år, men så bra som jag mår nu har jag aldrig mått förut. Kände att jag behövde ändra om här, även om jag nästan aldrig skriver här längre, för jag vill inte riktigt ha saker "där ute" som inte speglar mitt rätta jag.
 
Kanske kommer detta även få mig att blogga oftare. Vem vet? :)
 

Kommentarer
Postat av: -DES-

Blev ju jättebra, fin bild (logga).

Svar: Tackar! :)
Nocturnia Mayhem

2013-02-12 @ 12:09:33
URL: http://dodstrakigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0