Julplaner


På onsdag morgon åker jag upp till gränsen mellan Småland och Östergötland för att fira Jul i skogen hos pappa. Jag avskydde det stället när jag i mina tonår tvingades åka dit varannan helg, men att åka dit en helg om året är riktigt mysigt. Speciellt när det är massa snö och när sjön har frusit till is så man kan åka skridskor ^^

På Juldagen blir det till att åka till Skärblacka, som ligger utanför Norrköping, och fira Jul 2 hos mamma. Morbror Jörgen, kusin Simon och mormor Britta kommer då också, så det ska bli riktigt mysigt. Saknar min mormor! Och mammas mat, haha.

Redan den 27:e åker jag hem till Götet igen. Hade gärna stannat längre, så man hade kunnat träffa sina gamla kompisar i Norrköping, för det hinner jag nog inte nu :(

Vad har ni för planer över Jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0