Epica - Design your Universe


Hade inte tänkt ladda ner Epicas nya album då det förra var så jävla kasst, men i brist något att lyssna på gjorde jag det ändå. Betydligt bättre än det förra albumet är det! Kören låter riktigt bra (har tidigare inte gillat den) och till och med Simone sjunger lite bättre än tidigare. Ändå vet jag inte om det är särskilt bra. Det känns som att de försöker alldeles för mycket så att det istället bara bli soppa utav det hela.
Har dock bara lyssnat litegrann på det än så länge, så jag ger den nog åtminstone en lyssning till innan jag dömer ut det helt.

Btw, ni som undrade om Leaves' Eyes album Njord. Fy fan vad dåligt! Ren jävla smörja!!! Funderar ni på att köpa det så gör det inte!
Däremot är Agathodaimons Phoenix rätt bra. Finns några riktigt bra låtar med där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0