From depp to pepp

Jag är så jäkla motiverad just nu!!! Kom precis ut från duschen och packar nu och gör mig i ordning för att åka till Maulin. Vi ska laga mat, kolla film och planera "vårat nya liv", dvs kost och träning. Vi sitter båda i samma sits just nu och vi vill göra något åt det!

Dagens mission för mig är huvudsakligen att vända rätt på dygnet igen. Som ni kanske sett så har jag endast skrivit på nätterna de senaste dagarna. Det beror på att jag i princip somnat mellan 10 och 13 på dagen och sedan vaknat sent på kvällen. Så nu tvingar jag mig själv att vara vaken tills ikväll. Bra va?

Jag ska sova över för imorgonbitti ska vi upp med tuppen och promenera, sedan hem och käka frulle och senare dra iväg till gymmet och svettas och simma :)
Sedan, om jag orkar, ska jag handla och sedan försöka städa lite här hemma.


Visst ser detta bra mycket trevligare ut än t.ex. choklad och kakor? ^^

Kommentarer
Postat av: Jack

Ja d e ju färggrannt iallafall.. O d e ju trevligt :P

2009-11-10 @ 22:19:19
Postat av: Nocturnia

Klart det är :D

2009-11-12 @ 13:53:08
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0