Schema

Maulin och jag fixade ju ett schema som vi ska följa för att få rutin på sömn, mat och träning. Har skrivit upp det på ett papper, men då jag är så bra på att slarva bort saker tänkte jag lägga upp det här också :P

Vakna: 8.00-9.00
Promenad: Direkt på morgonen, minst 30 min.
Frukost: 10.00
Lunch: 13.00-14.00
Middag: 17.00-18.00
Kvällsmat: 20.00-21.00
Lägga sig: 00.00-01.00

Just nu lägger jag mig dock på tok för tidigt och vaknar likaså, men det ska det bli lite ändring på. Det som jag är mest chockad över är dock att jag, som är en riktigt nattuggla, verkligen trivs med att vakna och gå upp tidigt.

Någon som är superduktig på kost och träning m.m. får gärna komma med tips och förslag! Tar tacksamt emot all hjälp jag kan få :)

Kommentarer
Postat av: Petla

Kör hårt i lagom takt Hörrö!

Grönsaker är alltid bra att äta. Fyller ut det där lilla extra. Kolla nätet efter goda sallader att äta till maten. Mycket långsamma kolhydrater. Massa vatten.

Kolla viktväktarnas hemsida med om dom har några goda recept. Lycka till!

2009-11-15 @ 13:41:52
Postat av: Nocturnia

Yes, jag börjar lugnt :)

Japp, har ätit riktigt bra de senaste dagarna. Massor med vatten och grönsaker. Funkar skitbra! Inget sötsug ens :D

2009-11-15 @ 14:23:20
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0