Skallebank

Jag har ju glömt att berätta vad jag, den vandrande olyckan, har gjort nu.
Igår var jag på gymmet och svettades. Hade tagit med bikini så vi kunde simma också. Duschade av mig och var på väg till poolen när jag inser att jag glömt min handduk i skåpet. När jag gick förbi duscharna höll jag på att halka omkull, men klarade mig ända ut till omklädningrummet där jag drattade på ändan och landade med vänstra skinkan/låret på kanten av en bänk och slog huvudet och högra armbågen rakt i klinkergolvet. Jag tror inte att jag svimmade av, men när jag tänker efter så svartnade det för ögonen i någon sekund och sedan blev jag helt yr och såg suddigt. Tittade upp och såg typ 10 pers som tittade ner på mig när jag låg halvnaken på golvet. Wiie! Även om situationen var rätt "obekväm" så blev jag ändå glad efteråt över hur pass mycket alla i omklädningsrummet ändå brydde sig. Alla var verkligen supertrevliga och hjälpte mig så gott de kunde.

Så nu har jag ett gigantisk blåmärke på baksidan av låret, en öm armbåge och en enorm bula i huvudet. Känner mig trött, har svårt att fokusera och mår lite illa emellanåt, så jag fick nog en lätt hjärnskakning. Ska ta det lugnt imorgon tänkte jag, så jag inte anstränger mig för mycket. Jävligt typiskt dock, jag har inte tid med sånt här nu ju :P


Kommentarer
Postat av: Bruce

Alltså förlåt men HAHA, finns nästan inget roligare än folk som halkar XD

...även om jag tycker synd om dem när de landat (och jag skrattat klart).



Men nej, nu ska jag inte vara elak, lät inte som ett trevligt fall alls :/

2009-11-22 @ 04:11:40
URL: http://metrobloggen.se/hannarappu
Postat av: Nocturnia

Haha skadeglädje är den enda sanna glädjen. Jag hade skrattat jag också om det inte hade gjort så förbaskat ont ;)

2009-11-22 @ 18:40:24
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0