Uppe med tuppen

Vaknade vid halv 4 i natt och det är fan i mig alldeles för tidigt. Somnade i soffan innan 19 igår, hur sjukt är inte det? Funderar på om jag kanske ska sova lite idag, så jag orkar vara uppe längre ikväll och vakna lite senare :P

Tog en powerwalk på 1½ timme i regnet och kom hem innan 10 och åt frukost. Det blev mjölk och flingor, knäckebröd med kalkon och avokado på och en banan. Riktigt mumsigt!
Ska se om jag orkar baka tacopizzabullar idag istället, det gjorde jag ju inte igår. Ska nog koka soppa också. Har lite morötter som snart blir gamla och soppa är bra som lunch ^^ Är sugen på att baka bröd också, men det tror jag inte att det blir något av. Åtminstone inte idag.

Btw, någon frågade mig om hur mycket jag ska/vill gå ner i vikt. Jag har ingen vikt jag vill ner till, jag vill bara trivas med mig själv, ha bra kondition och ja, gärna komma i kläderna som finns i min garderob :P Siktar knappast på anorektiker-looken. Kvinnor ska ha former! Förstår inte alla dessa tjejer som vill ha en kropp som en 8-årig pojke. Världen är allt bra lustig. Lagom är bäst och mitt mål är helt enkelt att må bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0