Glädjedödare

Jag blir galen!!! Har skickat en massa mail till en tjej som vann en av mina auktioner på Tradera, men inte fått något svar. Såg idag att hon nu lämnat negativt omdöme: "har inte hört av sig sedan 16 sept får ingen kontakt". Men kolla din mail då för fan!!! Skräppostmappen är ett hett tips! 
...och vad då "får ingen kontakt"? Hon har ju knappast hört av sig till mig, vilket en normal, vettig människa gör om man nu inte fått något vinnarmail.

Har nu skickat ett sms till henne och svarar hon inte på det så lägger jag upp kjolen på nytt och ger henne ett jävla negativt omdöme också.

Snacka om att förstöra min dag! Den som började så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0