Onda aliens och svarta får

Den har dagen var i princip den värsta i mitt liv, men jag orkar fan inte prata om den. Inte just nu iaf...

Kvällen var dock bra! Åkte till syrran och fick middag, fika OCH lite mat att ta med hem. Tack snälla rara söta :D
Sen ringde Gus, så åkte hem till honom och kollade på film och drack rödvin. Vi såg Black Sheep och Evil Aliens. Skönt att få skratta lite ^^



...och jag måste få säga, att även om denna dagen var åt helvete, så vet jag verkligen vilka som finns där för mig. Tack! Ni anar inte hur mycket det betyder för mig <3

Kommentarer
Postat av: petlat

jävlar du var lättköpt. lite tacos och du nästan friar till mig, ser ju jag :D:D

ta det vackert nu kråkan.

2009-10-02 @ 16:15:47
Postat av: Nocturnia

Haha you wish :P

2009-10-02 @ 18:18:40
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0