Where we fall is where we rise

Jag tror jag ser ett ljus där borta nu. Det är minimaliskt, men det FINNS där!
De senaste dagarna har varit pest och pina. No sleep, all work and no play. Hundra problem, men ingen lösning. Dock tror jag fan i mig att jag fixat en lösning! Bara ett större problem kvar nu, fixar det sig så kanske jag kan andas igen...

Ska iväg till Maulin nu. Dricka lite och sedan gå till RB. Nej, jag har inte råd, men jag behöver detta. Måste skingra tankarna med något, måste få försökna slappna av. Har sagt till mig själv att jag har lov att ta det lugnt nu i helgen, sedan blir det nya tag på måndag igen!

Kommentarer
Postat av: Nettish

Håller verkligen tummarna för att det vänder för dig gumman! =)

Och ja, är det helg så ska man ta tid till att ta det lugnt. =)



Kram på dig sötaste!

2009-10-03 @ 02:16:36
URL: http://nettish-lookingforlove.blogspot.com
Postat av: Nocturnia

Tack! ^^ Jo, måste få ta det lite lugnt känner jag. Annars kommer jag nog gå in i väggen...

2009-10-03 @ 02:34:57
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0