All things come to those who wait?

"All things come to those who wait
I say these words to make me glad
But something answers, soft and sad
They come... but often come too late"

Idag har jag faktiskt gjort en massa! Sagt upp hemtelefon och bredband, betalat in avgiften för högskoleprovet, städat lite, besökt en mäklare och bestämt tid för värdering av lägenheten och bäst av allt: jag har fått erbjudande om en lägenhet i Backa, så har ringt och pratat med hyresvärden där också. Hoppas jag får kolla på den imorgon, annars måste jag klicka i att jag vill ha den i alla fall. Nu är det ju inte alls säkert att jag får den även om jag vill ha den, men att få ett erbjudande är verkligen inte helt fel :D
Så håll tummar, tår, tassar och klor för mig nu! I really need this...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0