Dunderfest för Evy

Det var riktigt skoj på Evys kalas igår! Vi snackade en massa skit, skrek singstar (ja, att sjunga är för veklingar) och var allmänt mongo. Hoppas att Evy hade det trevligt också :)


Obligatorisk hissbild! Vad tycks om min nya frilla nu då? ^^


Lillebror, Petra och jag i hissen upp till Dunder och Evy. Den var otäck, stannade typ 5 gånger på vägen :(


Folk! Suddiga är de också...


Dunder. Vad hände med strippshowen förresten?


En suddig Evy. Man kan nästan tro att den som håller i kameran är full :P


Fan vad snygg jag är! Varför är jag singel egentligen? :P


Röd under näsan. Dumma förkylning :(


Jag stal visst kameran och tog egobilder :P


Kocken slickar på mig!!!

Fan vad kock-skämt det hanns med och bara så ni vet: Chuck Norris spöar MacGyver!
Citat från festen: "MacGyver är en mes! Ett tuggummi och ett gem och vips har han gjort en dildo. Hur gay är inte det? Chuck Norris kan döda dig med sitt lillfinger"

Kommentarer
Postat av: petlat

DU! den som höll kameran drack inte NÅGOT under kvällen. det var ju rummet som dansade runt:D



och macgyver spöar skiten ur norris med sin dildo!!

2009-09-14 @ 21:11:05
Postat av: Nocturnia

Ja, dumma rum!



Tss, MacGyver rövknullar bara sig själv med den!

2009-09-14 @ 21:18:39
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Ja, dumma rum!



Tss, MacGyver rövknullar bara sig själv med den!

2009-09-14 @ 21:18:52
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0