Fnatt-i-hatt

Åh, jag har hittat två hattar jag vill ha! Ja, ni läste rätt, hattar, sådana saker man har på huvudet ;) De är jättefina, med flor på och annat krimskrams. Jag och Petra ska ju på FPP någon gång när vi har råd. Vore rätt nice att ha korsett och så en sådan hatt till. Kanske lite mer kläder än så då, men ni fattar vad jag menar, haha.





Båda finns hos Odium Clothing och de kostar ungefär lika mycket. Jag tror att jag gillar den andra lite mer, men jag är inte säker. Vilken tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: anusberit

den översta tycker jag. såg finare ut på något sett.

råkade iofs bjuda med krille med, men får väl se om han hinner köpa kläder till dess med, men glöm inte anmäla dig på deras hemsida!! det blir du jag och daniel och säkert några till som ska dit då!

2009-09-18 @ 10:54:46
Postat av: Nocturnia

Jaså? Hm, får kanske bli båda då :P

När är det då? Vet ju inte ifall jag har råååd :(

2009-09-18 @ 12:00:00
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: bertil den äldre

nej. jag säger översta!! och därmed bastu!!

24e oktober. googla fpp så kommer du till deras sida. som sagt du måste anmäla dig först annars kommer du inte in. kostar en 100lappis och sen är det alkoholgarderob.

2009-09-21 @ 16:26:53
Postat av: Nocturnia

Tss, du har ingen talan :P

Oki, får kolla. Har du anmält dig eller?

2009-09-21 @ 16:46:17
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0