My all and everything

Jag var hos astmaläkaren i morse. Nämnde att jag varit förkyld så mycket på sistone och hon sa att det kan bero på mina missar. Jag vet att det antagligen inte är så och att hon bara nämnde det, men jag blev hur rädd och ledsen som helst när hon sa det. Vissa utvecklar ju nämligen allergi med åldern, men jag vägrar vara en av dessa! Jag dör hellre än gör mig av med mina pälsklingar. De är mitt allt ju :(


Bebisar :D


Baby-Valkis och jag.


Mini-Fenriz ^^


Sötast i vääärlden!!!


Busungar!


Fenriz kan han! Sådan mamma sådan katt? ;D


Skruttisen!


Herrow ><


Syskonkärlek :D


Jag älskar mina bebisar över allt annat i hela världen! De må ställa till med djävulskap och ibland blir jag tokig på dem, men de är sååå söta och mysiga, så vad de än gör kommer jag ändå förlåta dem. Mommy loves you <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jasså? Ja, du får kolla in mina designer o döma själv! :p



Jag gör designer, men eftersom jag nu har två jobb så gör jag inte lika många designer som jag gjorde när jag var arbetslös..

2009-09-11 @ 07:27:23
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0