Restaurangtips?



Mami och hennes karl kommer på besök nu i helgen och på lördag har vi sagt att vi ska äta ute. Vi brukar nästan jämt äta på Jensen's Bøfhus, men vi är lite trötta på det och vill testa något nytt ställe. Mami är väl lite kräsen, så mina förslag om indiskt, grekiskt eller italienskt var väl inte så poppis :P Därför undrar jag nu om någon vet något bra ställe i Göteborg? Inte alltför dyrt heller! Helst någon "vanlig" restaurang med stort utbud och inte alltför konstiga menyer. Typ sådan mat de har på Jensen's, haha ;)

Kommentarer
Postat av: pedro den fete

om det är kött du vill ha så rekomenderar jag hedford restaurang på prinsgatan. lite dyrare dock men man behöver ju inte äta värsta biffen. dom är till och med bättre än böffhus.

Annars kan jag bryta mig in i bamban och laga lite mat till er:D

2009-09-24 @ 16:15:52
Postat av: Nocturnia

Jo, jag har käkat där. Supergod mat, men tror det kan vara liiite över deras prisklass. De ska ju bjuda och så...

DO IT!!! :D

2009-09-24 @ 16:17:42
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0