Utmaning

Plåtis utmanade mig nyss, så here it goes :P

Namn - Malin
Ögonfärg- Gröngråblå
Hårfärg - Euhm, färgat rött, men annars är det väl ljusbrunt.
Högerhänt/vänster - Höger
Stjärntecken - Skytt
Skostorlek - 39
Är dina föräldrar skilda - Japp och tur är väl det :P
Sport - Kampsport!!!
Helgdag- Don't know, vet i fan!
Årstider: Gillar alla, men vintern är speciell ^^

HAR DU NÅGONSIN…
Varit kär
- Ja.
Blivit dissad - Jao...
Skolkat - Haha åh ja ;)
Sovit utomhus - Jepp.
Använt droger - Absolut inte!
Retats - Varje dag ;D

THIS OR THAT…
Pepsi/cola - Coca Cola Zero
Jordgubbar/blåbär - Jordisar!
Kött/veg - Kött!!!
Tv/film - Film
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/nike - Nike
Kinesiskt/mexikanskt - Mexikanskt. Kina gör mig magsjuk!
Mtv/vh1 - Vem kollar på sånt nu för tiden?

SENAST DU…
Skrattade - Igår kväll.
Grät - I förrgår när pappa ringde...
Filmen du såg senast - Stardust
Tuggade tuggummi - Förra veckan tror jag.
Drog ett skämt - Idag? Hela jag är ett vandrande skämt ;)
Sjöng en sång - Idag. Sjunger hela tiden (när jag är ensam)!

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN…
Ätit müsli - Nej.
Rökt - Nej, usch!
Tagit droger - Absolut inte!
Kysst någon - Vet faktiskt inte :S
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Nje, tveksamt...
Bakat - Ja, paj med Saga.

Kommentarer
Postat av: Nettish

yey... Fan va kul! =)

2009-09-11 @ 16:00:43
URL: http://nettish-lookingforlove.blogspot.com
Postat av: Nocturnia

Jätte ;P

2009-09-12 @ 14:47:00
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0