Danger ahead?

Jag drömde så obehagligt i natt. Ormar, precis överallt! Jag tycker inte illa om ormar på något vis, de är vackra, men i drömmen... Usch! Det kryllade av dem och alla gick de till attack och jagade mig. De bet mig i armar, ben, ansiktet, ja överallt!
Jag åkte till Thailand i drömmen också och jag tog med mig kattungarna dit. Jag skulle lära dem simma!? När de sedan simmar runt en liten ö kommer det en massa ormar mot dem så jag springer så snabbt jag kan mot dem, men då pratar katterna med mig och säger "Men mamma, sluta vara så mesig. Vi klarar oss".
Sedan vaknade jag till och somnade om. Drömde att jag var på ett lager och radade upp madrasser längst med en vägg. Helt plötsligt är det en gigantisk pytonorm där som även den försöker gå till attack.

Kollade upp lite vad det kan ha för betydelse:

ORM: Att drömma om ormar är ett mycket dåligt omen, som berättar om faror, sjukdom, frestelser och synd. Om ormen attackerar dig ska du se upp för falskt smicker.

JAGAD: Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig.

KATT:
Det är inget bra tecken att drömma om en katt. Katter förutspår trassel, problem, ohederlighet och otrohet.

RESA: berättar om kommande förändring.

SPRINGA: Har du svårt att springa i din dröm, betyder det att ditt självförtroende minskat. Springer du mot något är det ett gott tecken, men springer du ifrån något väntar problem.


Problem med oärliga personer? Lovely! Jag som trodde att det var ljusare tider som väntade :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0