Elektronik

Jag är i stort behov utav en kamera och en ny mobil. Eller som nödlösning, en mobil med grym kamera :P
Funderar på att införskaffa detta när skattepengarna kommer. Min mobil jag har nu (som är mammas gamla) håller på att falla ihop helt och en fungerande kamera har jag inte haft på år.

 

Funderar på någon utav de billigaste i sånt fall. Jag behöver ju ingen fancy liksom :P

 

Mobil vet jag inte alls vad jag vill ha. Jag var så jäkla nöjd med min förra, en Sony Ericsson W902, så en SE vill jag i alla fall ha. Helst vill jag ha min gamla, kanske borde försöka få den lagad istället för att köpa en ny? Blir nog billigast och bäst så :P

 


Kommentarer
Postat av: jag

ja dessa jädra mobil/kameraproblem!

2010-04-20 @ 10:23:20
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Mm, dumma! Att det ska vara så jäkla svårt! Barnen i Afrika har det allt bra de :P

2010-04-20 @ 12:32:20
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0