En dag som riskokare

Idag har jag och Saga haft en "spa-dag". Jag har vaxat hennes ben, färgat hennes hår, plockat hennes ögonbryn och fixat hennes naglar. Sedan testade vi att göra egen sushi och jävlar vad gott det blev! Skoj var det att göra också :D
Vi fotade lite, så bilder kommer väl, ptja, när de kommer. Allt blir så jäkla segt när man inte har egen kamera, men det ska det snart bli ändring på ;)

Kände mig som en riktig asiat idag. Sushi och en massa "dojdoj". Fördomsfull? Nej, inte jag inte :P

Fick även mitt hår färgat och klippt. Det behövdes. Minst sagt...


Kommentarer
Postat av: jag

DojDoj!



dojdojskuttar

2010-04-22 @ 10:10:33
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0