All I want out of life is ice cream and cuddles. Is it too much to ask? Is it?

Idag vaknade jag vid 10. Med andra ord fick jag hela 4½ timmars sömn, men den smällen kan jag ta om jag nu kan lyckas vända tillbaka dygnet någorlunda. Mindre skoj var det dock att vakna av att porttelefonen ringde och att ungarna utanför på dagiset skrek så man trodde att slutet var nära. Jag hatar verkligen det där dagiset, när jag jobbade natt hade jag fan planer på att elda upp skiten, haha. Idioter som ringer på porttelefoner och gubbar som klipper gräset 5 dagar i veckan är inte heller särskilt omtyckta utav mig.
Men, men, planerna för dagen är i alla fall att städa lite, pyssla och kanske kolla på någon film. Om inte något roligare dyker upp d.v.s. :)

Btw, rubriken är lånad från Sleeptalkin' Man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0