Candy apples and razor blades, little dead are soon in graves

I remember Halloween!

Nu känner man verkligen att sommaren börjar gå över till höst. Lite trist känns det allt och jäklar vad tiden går fort. Dock kan hösten vara rätt mysig och bäst utav allt - Halloween! Jag älskar att klä ut mig och jag har redan kommit på vad jag ska vara i år. Nej, inte en zombie ;) haha. Har haft Halloweenparty hos mig de senaste två åren och funderar på om jag ska ha det i år också, eller försöka hitta en jäkla bra fest att gå på istället!? Vad tycker ni gott folk?




2008 var det Tysklandstema. Jag var Nurse Mengele och fan vad jag slet med mina prinsessbakelser med tysklandsflaggor uppepå.
Karin och co var utklädda till cirkusfreaks och jag fick leka med en batong. Grymt indeed ^^



2009 var jag The Bride of Frankenstein. Petra klädde ut sig till det läskigaste som finns - MIG! Fint besök utav Jesus, Jultomten och en SS-soldat var det också. Farbror SS borde ju egentligen varit med 2008, men bättre sent än aldrig? Dessutom fick jag ju låna hans piska :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har en Veckans blogg tävling! Var gärna med:)

http://lillislinne.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html#comment

2010-08-17 @ 20:47:41
URL: http://lillislinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0