Ether eyes have never seen where dirty hands have never been



Ikväll har jag suttit hemma och gosat med kissarna. Elin ville ha med mig ut, lockade med grogg till och med, men jag var inte alls sugen på alkohol för tredje dagen i rad. Jag börjar ju fan bli gammal! Så sorry, vi får ta det en annan gång.

Funderade ett tag på att stanna hos syrran, men var tvungen att åka hem för hårbollarnas mat var slut. Kanske umgås mer med henne imorgon istället.
Känner mig så seg idag också, men så somnade vi ju inte förrän runt 5 i morse. Vi drack vin och pratade en massa. Det kändes rätt skönt att berätta lite saker för henne. Jag är annars den som helst håller saker inom mig och försöker förtränga dem, men på sistone har jag lärt mig att det bästa är att berätta för någon. Det blir lättare att släppa skiten och gå vidare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0