Fancy freaky tea party

Mwiii!!! Fick nyss en inbjudan till ett Fancy freaky tea party hos Karin den 4:e september. Man får gärna klä ut/upp sig inom det temat och lätt att jag kommer göra det. Jag har redan tänkt ut min utstyrsel! :D
Var nyss och testade lite kläder. Får hoppas att det är kallt den dagen, för shit vad varmt det var, haha. Ska nog testa lite sminkningar ikväll också, lika bra att förbereda sig direkt. Skoj, skoj, skoj! :D

Lite trist dock att denna "kostym" kommer bli rätt lik den jag tänkt mig till Halloween, men aja, shit happens!

Absinthe och kakor hos Karin och sedan blir det Club Freakshow i berget. Kan bli intressant då jag aldrig varit på det innan. Hoppas bara att jag kan gå på detta nu och att inget kommer i vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0