Going soft?

Har nyss tittat på Sex & the City och flera gånger kom jag på mig själv med att säga "åååh" när det hände något fint och gulligt. Kollade sedan på bilder från en gammal gymnasiekompis bröllop och fick tårar i ögonen. Håller jag på att bli en mjukis? Det här är inte likt mig! Inte nog med det så har jag börjat tänka en jävla massa på barn det senaste. Nej, det är knappast så att jag vill ha ett nu och jag kan ärligt säga att jag fortfarande inte är särskilt förtjust i dem. Ska jag ha barn ska jag ha ett jobb och bo ihop med "Mr Right" sedan några år tillbaka, helst vara gift också. Mest längtar jag efter att skaffa hund, haha, men en tanke slog mig härom dagen. Tänk att hitta "rätt", att få barn med honom, få något som man skapat tillsammans, det är en rätt häftig tanke ändå.

Nej, om man skulle titta på lite splatter kanske! Blir lite rädd för mig själv och mina tankar ibland, men ja, det kanske inte är så jäkla illa att vara en mjukis ändå? Att ha ändrat åsikt i vissa frågor har ju inget med mig som person att göra. Det är ju inte så att jag helt plötsligt älskar smörpop och vill tapetsera hela lägenheten rosa. Men om skulle det hända - D Ö D A  M I G !


Kommentarer
Postat av: Petra

Och du klagar på att jag äter för lite kött? ^^ Skärpning Malin!

2010-08-10 @ 11:16:13
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Ja, du är en jäkla kaninwannabe :P

2010-08-10 @ 12:47:05
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Petra

nomnomnom kaninkött

2010-08-10 @ 23:13:17
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0