Life's good

Försov mig lite i morse. Klockan ringde vid 8, men jag stängde av larmet av misstag. Som tur var vaknade jag innan 9 ändå, så det var ju ingen fara på taket :)
Ringde min handledare på AF, men hon svarade inte, så käkade frulle, klädde på mig och gjorde mig i ordning och gick till AF tidigare än vad jag behövde. Pratade med min handledare där, gick på en kurs och fick sen träffa min handledare igen.

En underleverantör till Volvo är tydligen intresserad utav mig och jag ska dit på torsdag för en arbetsintervju. Det känns så jäkla skönt och även om det inte är drömjobbet så är det ett jobb och något jag ändå tycker är helt ok. Oftast beror det ju på ens arbetskamrater om man trivs eller inte :)
Gjorde en intervjuövning med min handledare och hon tyckte att jag var kanon och att jobbet är så gott som mitt! Får verkligen hoppas att hon har rätt, det skulle vara så jäkla skönt! Håll tummarna för mig! ^^

Gick hemåt, handlade lite (visar vad lite senare) och nu håller jag på och tvättar för fullt.
Har inte haft en lugn stund idag och fan vad gött det är! Jag mår oförskämt bra :D

Kommentarer
Postat av: -DES-

Wow va kul, hoppas verkligen att du får jobbet. Lycka till på fredag!

2010-08-30 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0