Killing time



Du heter:
Malin
Smeknamn: Mopli, Moplan, Noctis, Malinlainen, Onormalin osv, osv. 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Opeth - Harvest och W.A.S.P. - Heaven's Hung in Black

Beroende av: Ingenting hoppas jag. Mår inget bra av att vara det.

Vad tror folk om dig? Ingen aning, säkert en jäkla massa skit :P

Stämmer det? Något stämmer säkert.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt utseende, kläder, film- och musiksmak och tatueringar.

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv. Raka rör ska det även vara!
Brukar du skratta för dig själv? Åh ja! Åt mig själv också, haha.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Skit i det så lever ni längre ;)

Var bor du? Gamlestan, Göteborg.

Trivs du där? Japp.

Hur svarar du i mobilen? "Hej"? Det beror lite på vem det är som ringer.

Vem ringde du senast? Kristian

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag inte skulle glömma bort min systerson :P
Antal timmar sömn inatt: Sov inget alls i natt, men typ 8 timmar på morgonen/förmiddagen

Sov du ensam: Näh, hade två hårbollar som låg och sov på mig.

Brukar du komma i tid: Jag vill vara i tid, men blir väldigt ofta sen eller kommer i sista sekunden.
Hur känner du dig nu: Ensam, kärlekskrank och kramsjuk? Haha nej usch, det där lät patetiskt!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Bra att ha när man ska gå?

Vad saknar du: En person litegranna *beter sig som en fjortis och nämner inget namn* och så Petralainen som varit borta maaassa länge.

Hade du en bra kväll igår: Ja, den var trevlig :)

Favorit dryck på morgonen: Vatten, mjölk eller juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Sent, sällan innan 2.

Är du blyg? Ibörjan kan jag vara det.
Sysslar du med någon idrott: Inte just nu tyvärr. Tappade helt passionen efter min "svacka" :/
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, man kan inte älska någon man inte känner, men jag tror absolut på att det kan säga "pang", eller hur jag nu ska beskriva det ^^

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex, kissa, onanera, besöka ett omklädningsrum?

Är du nöjd med ditt liv: Det är ok. Det har varit mycket värre, men bättre kan det bli ^^

Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon: Städar. Kanske träffar Petra en sväng eller vattnar syrrans blommor.

Vad är det värsta du vet? Svek, lögner och falskspel.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, fast jag har bantat ner vänskapskretsen rätt rejält. Har hellre få riktiga vänner än en massa falska as.

Vad är det finaste du fått? Mina kissekatter.
En speciell dag du minns: Ööh, nej?

Du samlar på: Körsbärssaker.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast ingen alls, men ibland Petra.
När grät du senast: Förra helgen pga helgångest tror jag.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa en massa, betala tillbaka skulder och lite sånt.

Vill du gifta dig: Ja, om det känns rätt.
Vill du ha barn: Kanske.

Är du musikalisk? Jao.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Ibland, har perioder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0