Manga madness



Testsminkade mig inför Karins kalas förut och det blev kanon. Det tog ca 10 min bara, så när det blir på riktigt kommer det ju bli hur snyggt som helst!

När jag höll på och grejade där så kom jag på en idé som jag länge velat testa - manga. Så jag tvättade bort allt smink och började om på nytt. Det var jäkligt svårt med linjerna, så resultatet blev inte så bra. Tappade intresset efter några minuter också, så gjorde klart det bara för att. Lite skoj var det ändå, men det är nog lättare att sminka någon annan. Lättare att få linjerna rätt då.

Hade tänkt klä ut mig till en mangafigur någon gång, men eftersom jag inte är särskilt intresserad utav det så känns det dumt. Nöjde mig därför med att testa hemma ;) Det vore dock skoj att sminka någon annan så här. Resultatet lär ju bli betydligt bättre då :)


Kommentarer
Postat av: -DES-

Det blev ju sketafräckt! ja verkligen bra.

2010-08-18 @ 22:26:54
Postat av: Nocturnia

Tack! :) Jag är dock inte helt nöjd, så får ta och göra om det någon gång ><

2010-08-18 @ 22:35:37
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0