Sanndrömmar

Nu har de börjat igen. Har inte haft dem på flera år, men nu har de kommit tillbaka. Innan har det varit små saker det handlat om, men nu...

Minns ni drömmen jag berättade om, den med mina katter som hoppade ut genom köksfönstret? Fick idag ett mail från Veronika (som tog hand om två utav mina kattungar, en av dem var med i min dröm).



Berättade för Petra om min dröm igår och sa till henne att: "Tänk om det var en sanndröm? Borde höra med Veronika och kolla så att kattungarna mår bra". Några timmar senare avlivades lilla "Fräs", som hon döpt honom till. Ska man bli rädd eller ska man bli rädd? :(


Kommentarer
Postat av: Helena

Usch :( Hoppas att det "bara" var en tillfällighet. Lilla kissen :( Och lilla du :( Massa kramar

2010-08-06 @ 08:53:55
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: Nocturnia

Mm, hoppas det jag också. Vissa små sanndrömmar kan man ju leva med, men hemskt när de handlar om att någon dör :(

2010-08-06 @ 13:11:28
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0