Småland

Imorgon åker jag till pappa i Småland. Ska bli skönt att komma bort lite och förhoppningsvis ska vi (syrran ska med också) hälsa på mormor, träffa mamma och plocka svamp också :)

Har varit rätt osocial och dålig på att höra av mig till folk det senaste, tror det har att göra med att hösten är på väg, blir sådan då. Hoppas dock att jag rycker upp mig när jag kommer hem igen. På lördag d.v.s.

Pappa bor i skogen, så antagligen kommer jag inte ha någon teckning på mobilen. Så svarar jag inte på sms är det med andra ord för att jag inte kan ;) Ni får gärna skicka ändå i och för sig! Det är hemskt att vara borta i flera dagar och slå på mobilen och inse att ingen har hört av sig till en :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0