Hårda fynd

Jag shoppade ju mer än vad jag visade igår. Dock ville datorn inte förrän nu, so here it goes!


 

Dessa har jag tittat på i över ett halvår. Nu var de på rea, 50% och inte nog med det, när jag sa "Jag vill göra ett reaklipp" fick jag även ta del av erbjudandet "Ta 3 betala för 2". Sweet!

Sex glas, sex skålar och en tillbringare fick följa med hem.

 

 

 

När jag kom till Lagerhaus höll de precis på att packa upp nya varor, bland annat från Diner (som jag nämnde igår). Snacka om tur! Kökshanddukarna och burkarna hade inte kommit i den leveransen, men brickor och ett förkläde blev det :D

 




Reagrejer. Slevar, muffinsformar och smörknivar.




Gratisgrejer från H&M. Pannband och Shimmer Body Splash.
Ibland är det bra att vara medlem :)




Fransar till nyår och toning i en mysko färg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0