Måndag


Ögonen rann och jag posade som en fjortis, men fina rosetter, det hade jag i alla fall.




Startade med ett besök på Xplosion, men handlade inget där utan ska tillbaka dit imorgon.
Svängde förbi English Shop och köpte en massa engelska sötsaker. Mums! ^^




Vi hamnade här, där syrran bjöd på Thaibuffé. Smaskigt värre!




Jag köpte hårfärg. Undra vad jag har tänkt hitta på med detta ;)




Dagens reafynd! Mascara och ögonskuggor för en hundring, helt ok.




Inne i stans bästa inredningsaffär hittade jag dessa små burkar.




...och dessa stora burkar. De är superfina och jag är helnöjd med dem. Ska fixa en fin plats i köket åt dem imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0