Sweet dreams

I natt drömde jag att jag jobbade på vänstersidan av banan och att jag var höggravid. Helt plötsligt gick vattnet, så jag lade mig vid sidan av banan och födde. Kom sedan på att "vad fan, jag vill ju inte ha barn", så jag virade in ungen i en filt och la den i handskfacket i en utav bilarna. Fortsatte sedan att jobba som vanligt, men efter några timmar fick jag ångest, jag kunde ju faktiskt adoptera bort det stackars livet istället. Så jag larmar och en gammal gubbe kommer dit och blir fly förbannad när jag berättar allt för honom. Dock blev han inte arg pga det med barnet, utan för att jag inte visste vilket löpnummer bilen hade, haha xD

Drömde ännu mer sen... En på jobbet var tydligen kär i mig, så han "puttade in" en kattunge under min ytterdörr. Kissen kunde prata, så den berättade detta för mig. Haha hur sött var inte det då? :D

Mycket jobbdrömmar nu, men så blir det när man spenderar nästan all sin vakna tid där.



Kommentarer
Postat av: Petra

sv:

ja hon åker imorgon om det inte blir snöstorm. Det varhenne jag pratade om att hon skulle bli provis hemma här men jag kan inte ta två katter och en hund som använder katter som pipleksaker i en 23 kvadrat stor lägenhet :( deras son är allergisk och dom hittar ingen som kan ta hand om hunden :( massa ledsen, hon var ändå mitt lilla skötebarn.

2010-12-15 @ 19:44:08
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Kaotica

:) Talande kattunge ,hi hi! Har bara lärt den att säga ,prrrrrrr mjaaau meaoooooooo fraaaaaau och fräääääs än så länge ;)



Inga drömmar om explosioner på 1:4,Door-L än då?

2010-12-15 @ 20:28:23
Postat av: Nocturnia

Haha jaså? Du får skicka den på SFK (svenska för katter) då ;)



Nope, inte ännu! :D

2010-12-15 @ 20:38:34
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0