Girlie girl

Jag sitter hos Saga och bloggar lite just nu. Hon är sjuk, så hon gick och lade sig redan innan 22. Jag kan dock inte somna, så jag kollar på film.
Saga och jag har dock inte samma filmsmak, så vad jag har tittat på är enbart tjejfilmer. Jag avskyr sånt skräp och ändå tittar jag på det, hahaha xD
En prinsessas dagbok 2, Pledge This och nu strax Tristan & Isolde. Omg, jag känner mig som en riktig tjej! O.o

 

Det är fan inte konstigt att tjejer är knäppa i huvudet när de kollar på sånt här skräp :P


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag gillar inte heller "tjejfilmer". Dock skulle jag vilja se Tristan och Isolde då just den berättelsen är en mer än 2000 år gammal kärleksberättelse från antika Grekland.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig kväll!

2010-02-09 @ 22:18:58
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Saga

Jadu Malin, det kanske är för man vill drömma sig bort om att ha ett bra liv när det liv man har suger värre än värst... Och jag har faktiskt inte BARA tjejfilmer, att du valde dem är ju upp till dig :P

2010-02-12 @ 15:14:35
Postat av: Nocturnia

Svensk action, tecknat som jag redan sett eller romantiska komedier... När det var komedi gick det ju iaf an ;P

2010-02-12 @ 17:32:06
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0