Optimistisk

Pessimisten ser mörker i sluten av tunneln.
Optimisten ser ljuset.
Realisten ser tåget.
Lokföraren ser tre idioter på spåret!

Det börjar kännas lite bättre nu. Har inte mått särskilt bra den senaste veckan eller två. Nu har jag dock börjat ta tag i lite saker. Idag har jag sökt 2 jobb och snart även 2 praktikplatser. Vore så himla skönt om jag kunde få något utav dem! Orkar inte gå hemma längre och jag behöver pengar. Money rules the world.
Sitter och finslipar mitt CV nu och ska strax skriva ännu ett personligt brev. Urk, I hate them!

Har även seriösa funderingar på två ganska livsavgörande saker. Det känns som att jag står vid ett vägskäl just nu. Men tänker inte berätta om dem förrän jag är helt säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0