Band jag har sett live

Här är en liten lista över banden jag sett hittills.
Kan behöva en, för glömmer lätt bort vad jag sett.

  • Amon Amarth
  • Apocalyptica
  • Arch Enemy
  • The Archers x2
  • Blind Guardian
  • The Coffinshakers
  • Cult of Luna
  • Depeche Mode
  • Dimmu Borgir
  • Disturbed x2
  • Finntroll
  • Freedom Call
  • Gamma Ray
  • The Go Getters x2
  • Gothminister
  • Gåte
  • Illnath x2
  • Indoctrination
  • KoRn
  • Kreator
  • Lordi
  • Lost Horizon
  • Marilyn Manson x2
  • Mesuggah
  • Morbid Angel
  • Mustasch x2
  • Nightwish x2
  • Nitzer Ebb
  • Norther
  • The Peacocks
  • Slayer
  • SlipknoT x2
  • Sonata Arctica
  • Stratovarius
  • Stormwarrior
  • System of a Down
  • Tristania
  • Trust Company
  • Turbonegro
  • Volbeat
  • Within Temptation
  • Wolf
+ en jäkla massa band till som försvunnit ur minnet tack vare Herr Al Kohol. Många rock-, metal-, synth- och rockabilly/psychobilly-spelningar har jag hunnit med i mina da'r och fler ska det bli ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

Fasen, var du också vaken då:P Måste vara vädret som ställer till det. Ingen sol :(

2010-02-19 @ 16:17:34
URL: http://craazy.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Jao, jag sov inte så bra i veckan. Nu har jag dock sovit i 13 H, haha ^^

2010-02-20 @ 14:06:29
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0