Getting the go

I fredags var det The Go Getters för hela slanten. Var där med Marie och Malin (den femte?) och det var superskoj!

Kvällen började dock inte alltför bra. Jag försökte klippa min egen lugg - bad idea! Den blev så jäkla sned och hackig xD Lyckades dock få den att se ok ut tack vare min plattång, men så fort jag gick utanför dörren blev den mongo igen. Då har man lärt sig den läxan också. Inte klippa sig själv, särskilt inte är man bara har 5 minuter på sig :P Oh well, här har ni lite bildbevis på eländet också, haha.

 

Vi drack öl. Första gången sedan nyår som jag hällde i mig alkohol.

 

Mongobild :P



Marie och jag härmar Malins snygga min (som inte kom med på bild?).


Snyggt folk ^^


Alkoholen flödade :P


Hell yeah!


Ännu mera folk.


Vi stod längst fram vid Tommy som gav mig en superkort lektion i kontrabas, haha.


Det var värsta röjet! Hur jäkla bra som helst ^^


Fulla och lyckliga!


"I fought the law and the law won..."


De spelade alla låtar jag ville höra. Inte ofta sånt händer :)


Malin var trött och jag... puss-sugen?


Fina pojkar och de får avsluta här. Det var en kanonkväll och jag funderar på att kolla på The Go Getters igen den 6:e februari ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0