Gott nytt år

Då var vi inne i år 2010 nu då. Det känns som att man nyss firade in 2000, vart har tiden tagit vägen?

Gårdagen började riktigt bra, men det nya året började inte särskilt bra. Men vet ni vad, jag tar det faktiskt som ett gott tecken. Förra året började nämligen bra (eller, bra och bra, vi hade i alla fall roligt :P) och hur kasst var då inte år 2009 på en skala? Så jag ser det som att detta år börjar i något som kunde ha blivit katastrof och på så sätt kan året bara bli bättre och bättre.

Jag lämnar nu 2009 och alla dess svårigheter och motgångar bakom mig. Jag tänker dock minnas dem och dra lärdom utav dem. Detta år kommer bli mitt år, jag bara känner det på mig. Nu får det vara slut med att dagdrömma, det är dags att förverkliga dem :D

Gott nytt Jul på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0