Home Makeover

Är sugen på att ändra om lite här hemma. Är trött på att det är så mörkt i vardagrummet och sovrummet (men berätta inte det för pappa). Vill dock ändra om lite överallt.

Fick supersöta röda gardiner, grytlappar och en grillvante med vita prickar på i födelsedagspresent av min ena syster. Väggarna är brunbeiga i köket och jag har redan innan röda detaljer. Köksredskap i OBH Nordicas Chili-serie till exempel.
Så skulle vilja ha mer saker i designen "Dora", tabletter, muggar osv. Har även hittat en finfin lampa och ett tjusigt fat som det finns matchande kakfat till ♥

 

 

I sovrummet hade jag tänkt mig leopardpåslakan och en ny lampa bara. Kanske några ljusare gardiner i brunt eller rött (har mörkbruna och vinröda väggar där).

 

 

Badrummet är ganska fint som det är, men jag vill ha lite förändring där ändå. I nuläget är det svart, vitt och grått, men jag skulle vilja ha in lite gult också. Bara någon liten sak för att få in lite färg. Sedan är jag sugen på zebrahanddukar + matta också.

 

 

Vardagsrummet är lite klurigt, gråa väggar. Har dock kommit på att jag nog ska ha in lite lila, gult och grönt. Byta gardiner och kuddar och ha lite färggranna småprylar bara :)

 

 

Vad tror ni? Kan detta bli bra? Hot or not? :P

Kommentarer
Postat av: Helena

lär nog bli fin fint det dära :D

2010-01-06 @ 13:29:43
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: Nocturnia

Jag tror nog det också :D

Synd bara att det i sånt fall kommer bli så jäääkla dyrt :/

2010-01-06 @ 14:14:17
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja det är ju det..att allt kostar en massa jävla pengar :/ doh! ;(

2010-01-07 @ 13:01:12
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: Nocturnia

Mm, pengar som jag just nu inte har :/

Men vem vet, jag kanske är rik nästa år? Och även om jag inte är det så måste man ju ändå få drömma lite? :D

2010-01-07 @ 13:12:20
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0