Fuck off and die

Fick nyss ett väldigt intressant mail. Eller, får dem hela tiden, men detta var extra speciellt.


Hej...

Skulle va jätte roligt att få träffa dig... el. emot att göra så?
Börjar prata här med varandra o sen utveckla de hela?..
Skulle du kunna vara min bur slavinna?...
Du kommer kunna få bära detta också läderhuva med öppning för munnen så du kan slicka o suga men skulle
inte få veta om det var dag el. natt eller vem du suger, sen utanpå får du ha 2-delat lädernithalsband, 2-delade läderhandbojor som sitter fast på sidan av 2-delade lädermagbälte...
du ska även vara min städhjälp o även hjälpa till att tvätta, diska, slicka skor rena m.m. vi är ute på cafe o fikar ska du sitta på marken o slicka mina skor/stövlar rena..

Väntar gärna på svar från dig snart. Här har du min sms nummer 070******* eller mail
***.*.*********@gmail.com

Mvh/Gustaf


Wow! Detta är ju vad jag drömt om hela livet! Ska nog fråga denna 46åriga gubbe om vi inte kan gifta oss på en gång.

Jag ska nog sluta använda Internet, folk är ju fan i mig efterblivna på riktigt.

 


Kommentarer
Postat av: Nettish

Låter som ett riktigt kap jö. Slå till för fan...hårt! =)

2010-07-07 @ 08:33:04
URL: http://nettish-lookingforlove.blogspot.com
Postat av: Petlat

Förlåt... ska inte skicka sådana medelanden igen... och så ska jag lära mig att inte särskriva. :(

2010-07-07 @ 11:33:10
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Nettan: Lätt att jag ska ;D



Petra: Bäst för dig det!!!

2010-07-07 @ 12:55:12
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0