Alone

Det är något fel på mig! På sistone har jag börjat känna mig så fruktansvärt ensam, särskilt efter jag kom på att jag varit singel i två år. Det fick mig verkligen att känna det som att jag kommer vara ensam hela livet. 
De senaste två åren har jag intalat mig själv att jag vill vara ensam, att jag behöver det, men nu kan jag inte låtsas längre. Livet känns så jäkla tomt och meningslöst. Blir det inte bättre än så här?

Fast värst utav allt är nog att jag inte kan gråta längre. Har alltid behövt "rensa systemet" och gråta emellanåt, men nu kan jag inte det. Försöker sysselsätta mig hela dagarna så att tankarna inte hinner ifatt mig, men så fort jag sätter mig ner för att koppla av eller lägger mig för att sova så är tankana där och tynger ner mig. Ångestframkallande.
Det känns som att jag behöver gråta, för att få ur mig lite elände, så att det kan kännas åtminstone lite bättre. Men det går inte, gråten fastnar i halsen och jag får ingen ro i kroppen.

Fick nyss ett mail från en kille som ville att vi skulle gifta oss och begravas ihop. Man kanske borde tacka ja till det erbjudandet?


Kommentarer
Postat av: petra

kom igen gadgetkatten! vi lever och vi dör och där emellan är vi jädrigt ångestfyllda. Tur vi har joddla iaf... och alla DojDojskämt. MEN det kommer en prins till dig, ut och dejta lite med dig! även om du kanske inte är intresserade av dom! Det är mina planer iaf för sommaren. Var lite flirtig! Dock kanske bra att berätta att du bara vill vara vän med dom från början. Så bestämmer man sin egna takt.

2010-06-29 @ 09:40:56
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Bombshell in a Nutshell

sånt är jobbigt :( men får man fråga vem det var som skickade det där mailet till dig? någon random eller en vän? :O



svar. Ow okej, hur tänkte du den gröna färgen skulle sitta då? :) Det kanske vore najs med svart hår och 3-5cm brett med grönt på sidorna.. Är inge bra på att förklara men tror sångerskan i Horrorpops har så, fast vitt istället för grönt då. Ganska vanlig psychobilly frisyr.

2010-06-29 @ 11:29:42
URL: http://bbombshell.blogg.se/
Postat av: Bombshell in a Nutshell

svar. Hahah okej xD Tyckte det lät konstigt!



Oh okej :D Apropå hår så har jag lagt upp min nya frisyr nu :O

2010-06-29 @ 13:41:04
URL: http://bbombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0