Bakom bläcket

De flesta har väl redan hittat till bloggen Bakom bläcket vi det här laget. En blogg där man kan skicka in bilder på sina tatueringar och berätta meningen/historien med dem. Väldigt rolig idé och skoj att kolla på.
Tråkigt nog är det nästan bara tjejer som skickar in bilder och många tatueringar är riktigt fula. Så ni killar som läser detta, gör mig en tjänst och skicka in era bilder så man har något att titta på och har ni inga tatueringar så är det på tiden att ni skaffar det ;) haha

Får ser om jag orkar skicka in bilder på mina någon dag. Det känns så fjuttigt med tre stycken bara :P
Kanske kan höra med Peter (eller Lars?) om han kan tatuera baksidan på mina vader någon dag. Ska göra röda leopardrosetter där har jag tänkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0