Down with the sickness

Jag vet att jag bara gnäller nu, men shit, jag mår så dåligt! I morse hade halsmandlarna svullnat och jag hade problem med att svälja. Gick upp runt 10, men var så tung i både huvud och kropp, så jag beslöt mig för att sova en stund till. När jag sedan vaknade var halsen fortfarande öm, men annars kände jag mig helt ok. Gjorde mig i ordning och åkte in till stan. Pratade med min handledare som skrev på papper och peppade mig en hel del. Gick sedan och köpte ett minneskort till min mobil (som inte vill fungera!) och åkte till Lidl.
Jag älskar verkligen den affären! Fick köpt 3 liter körsbärsjuice, fy tusan vad god den är :D Sedan hade de superbillig ost, korv, flintastek, potatis mm. 3 kg färskpotatis för 3 öre och 1 kg flintastek för 24:- är inte helt fel ;)
Oh well, på vägen ut från Lidl började jag dock må riktigt dåligt. Huvudet började dunka och jag kände mig yr. Har alltid vatten med mig i väskan och hade ändå druckit skapligt under dagen. Tog mig hem, efter många om och men, landade i soffan och där har jag legat i princip hela kvällen. Det skulle inte förvåna mig om jag åkt på något skit nu igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0