Opepp

Snart är det Midsommar och efter det, den 2:e juli, är det dags för Hultsfred Hayride. Vi som ska dit ska tydligen ses på torsdag och prata och planera lite. Jag önskar verkligen att jag var lika pepp och förväntansfull som Älän, men jag är helt ointresserad av det för tillfället :/ Mycket för att jag blivit sjuk säkert och för att det krockar med både Zombiewalk och vikingamarknad, men ändå. Det enda bandet jag riktigt gillar där är The Go Getters och dem har jag ju redan sett typ 3-4 gånger i år. Saken är den att när jag väl är där kommer jag säkert att ha hur roligt som helst, men just nu ser jag inte alls fram emot det. Får hoppas brudarna får mig på andra tankar och på bättre humör på torsdag :)
Kanske hjälper det lite om jag börjar planera klädsel och sånt innan också. Dessvärre är ju dragkedjan i min körbärsklänning trasig och jag har ännu inte köpt/sytt en underkjol. Hm...

Kommentarer
Postat av: Bombshell in a Nutshell

Jag lider med dig om din körsbärsklänning! :( Men den går väl att fixa? Det ska väl gå att byta dragkedjan?



svar. Tänkte väl ;)



Hahaha nej då det är lugnt, jag budar inte så mycket på Tradera, även om jag egentligen vill. Det är både billigt och så finns det mesta där!



Aah, då kan jag förstå. Men det är ganska trevligt att få hem paket med det man har köpt ;) Det är alltid lika spänanade att öppna ;)

2010-06-22 @ 21:49:12
URL: http://bbombshell.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Jodå, det är ju knappast omöjligt, men jag är så dålig på att fixa saker. Antingen får jag be min kompis fixa eller så lämnar jag in till sömmerska.

2010-06-22 @ 22:28:20
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0